کد خبر: ۹۷۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۴۶
شرکت چری با جدیدترین نسخه از کراس اور تیگو ۴ مدل ۲۰۲۵ که در ایران با نام ام وی ام ایکس ۵۵ پرومکس شناخته خواهد شد، به صحنه آمد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ داستان چری تیگو ۵ در ایران که با ام وی ام X۵۵ Pro ادامه پیدا کرد، سرانجام به یک نسل جدید رسید که از نظر طراحی، قوای فنی و آپشن، تغییراتی را پشت سر گذاشته است. نسل جدید این خودرو به زودی و با نام ام وی ام ایکس ۵۵ پرومکس راهی خیابان‌های ایران خواهد شد.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۵۵ پرومکس

عکس | شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران

این خودرو که سال گذشته و برای اولین بار با نام ام وی ام X۵۵ Pro جدید معرفی شد، باز هم میزبان همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ GDI است که می‌تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. 

به نقل از گجت نیوز،‌ گیربکس ام وی ام ایکس ۵۵ پرومکس هم کاملا عوض شده و به جای CVT شاهد یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دوکلاچه تر یا همان ۶WDCT هستیم. هرچند که توان پیشرانه نسبت به نسل قبلی، کاهش داشته و از ۱۵۶ به ۱۴۷ اسب بخار رسیده است.

آپشن و امکانات رفاهی

عکس | شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران

 

طراحی ظاهری و ابعاد

 

اندازه و ابعاد ام وی ام ایکس ۵۵ پرومکس همچنان در حد و اندازه یک کراس اور کامپکت است و شامل ۴۳۵۱ میلی متر طول، ۱۸۳۰ میلی متر عرض و ۱۶۶۲ میلی متر ارتفاع می‌شود و فاصله محوری هم همان ۲۶۰۰ میلی متر باقی مانده است. از مهم‌ترین تغییرات ظاهری و تفاوت های ام وی ام X۵۵ Pro MaX با ام وی ام ایکس ۵۵ پرو می‌توان به تغییر در فرم جلو پنجره، تغییرات رادیکال در چراغ خطرها، رینگ‌های جدید و ستون C خودرو اشاره کرد.

طراحی داخلی و کابین

عکس | شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران

داخل کابین و اتاق ام وی ام ایکس ۵۵ پرومکس هم با فضای متفاوت طرف هستیم و آپشن های جذابی مثل صندلی برقی راننده با گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، سیستم نور پردازی داخلی و سیستم صوتی سونی را داریم. همچنین روی داشبورد ام وی ام ایکس ۵۵ پرومکس هندسه و طراحی متفاوتی را می‌بینیم و اکنون مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی کنار هم قرار گرفته‌اند. تغییر فرم و شکل صندلی‌ها هم از مهم‌ترین تغییرات اتاق ام وی ام X۵۵ پرو جدید نسبت به ایکس ۵۵ پرو است که اکنون شاهد حضور صندلی‌های اسپرت هستیم.

قیمت ام وی ام ایکس ۵۵ پرومکس

عکس | شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران

حدس زده می‌شود که قیمت ام وی ام X۵۵ پرو مکس بالاتر از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باشد. معرفی، عرضه و فروش ام وی ام ایکس ۵۵ جدید از اواخر سال جاری استارت خواهد خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: